LikeCoin 兌換港幣 MyEthShop 全攻略

終於可以直接將 LikeCoin 轉換為港幣啦!

Daisy
9 min readJul 3, 2019

LikeCoin 經已轉為 LikeCoin chain,全新教學請睇呢篇 全新 LikeCoin chain 版本:LikeCoin 兌換港幣 MyEthShop 全攻略

呢篇寫廣東話,因為我知大多數要將 LikeCoin 換做港幣嘅都係香港人,所以唔文皺皺啦。其實香港咁多人賺 LikeCoin(官方之前報告過 Top 5入面其中一個係香港人)同成為讚賞公民,好應該有方便將 LikeCoin 兌港幣嘅渠道。尋日官方 Facebook 出咗個咁嘅 post 之後:

今日就發現我用開嘅 MyEthShop show 咗呢件嘢出黎:

咁梗係要即刻試吓啦!

如果你唔想睇咁多想即時開戶嘅話,可以用 我嘅 MyEthShop referral link 或者推薦碼 D36C6C。係咁 cap 圖真係手都軟埋,不無小補呀,多謝!

MyEthShop 收費及基本資料

首先講吓收費,由於 MyEthShop 係一間場外交易嘅找換店,無論存款、提款同交易都係 0 收費。驗證咗電郵嘅 Tier 1 客戶可以入去佢個界面度齋睇,感受吓個場係點用。而驗證埋身份證明文件同住址證明嘅 Tier 2 客戶每日可以提存港幣 100–50,000,對普通想換吓 LikeCoin 嘅朋友應該好夠駛。留意返最低交易額係 10,000 LIKE,即係話如果你儲唔夠 LikeCoin 就要夠數先至可以賣。

如果你想投資買 LikeCoin,可以網上銀行過數、櫃員機過數、轉數快(FPS) 或者用現金,想用其他方式嘅話都可以試吓 Facebook Message 佢哋個 page 同客服講。

要講返 MyEthShop 嘅 KYC(即係身份驗證)係唔駛寫張紙好似犯人咁樣舉牌嘅,對比其他交易所會唔會感覺好啲?一般需要兩至三個鐘頭就認證完成,比我試過嘅任何一間加密貨幣交易所都快捷。辦公室服務時間係週一至週五(公眾假期除外)10:00–18:30,不過我試過夜晚 office hours 之後將加密貨幣存入都好快回覆,只係如果你要由加密貨幣轉換為港幣就無咁快,都要第二朝先至搞到,但真係超快速。雖然網頁帶哂頭盔話要 12 個鐘,不過我試過等錢駛響 Facebook 催催佢,又秒回,都唔知係咪唔駛訓覺。咁 MyEthShop 老闆又上哂訪問點哂相,有乜事上黎保障相對大啲,總好過去山寨兌幣嘅又。再者佢哋仲搞咗個 Wallet,就算執Q咗你啲幣都仲響返度,所以唔駛俾唔夠 fancy 嘅界面影響,即管放心交易。

將 LikeCoin 轉換為港幣

頭先都講咗 KYC 真係好鬼簡單,響主選單嘅「設定」可以處理,故此呢 part 我唔多寫啦,你可以直接去 MyEthLabs 了解更多佢哋嘅網站操作同買賣知識。記得一定要睇 MyEthShop雙重驗證(2FA)的設定教學開返雙重認證,呢樣真係好重要。

第一步:將 LikeCoin 存入你嘅 MyEthShop 帳戶

Login 入 MyEthShop 個界面會見到咁樣,按落 LIKE 果度。

你會見到出現咗咁嘅畫面,因為我哋要賣 LikeCoin,於是要先將 LikeCoin 存入 MyEthShop 嘅個人帳戶入面。按「存款」。

接住出現呢一個畫面,按「LikeCoin 存款頁面」嘅連結。

會出現 https://like.co/myethshop 呢個版面。myethshop 呢個 ID 係鐵打嘅,放心將啲 LikeCoin 過俾佢哋啦。填入需要轉帳嘅 LikeCoin 金額,再按「確認」就得傢啦。用返 Like.co 嘅界面轉過去,仲唔駛俾 GAS Fee 添,真係超級開心仔。咁當然如果你鍾意俾吓 GAS 嘅,一樣可以將 LikeCoin 轉過去佢哋果個水蛇春咁長嘅 ERC-20 銀包地址。

之後會出現呢個畫面,有可能你需要等多一兩分鐘,但通常都係好快就搞掂。抱歉我有幾多家產要用紫色收埋一吓,當你見到出現「交易完成」後就按下面「於 Ethersan.io 查看」

抱歉又要用紫色收埋家產。Transaction Hash 就係你所需要嘅資料,你會見到果度有一堆數字,按一按右邊綠色箭頭指住嘅 icon 仔就會將你個 Transaction Hash copy 咗。

跟手去返 存款LIKE 呢個畫面,將頭先 copy 咗嘅 Transaction Hash paste 落去「 Transaction Hash/ TXID」一欄,再將你頭先存入咗嘅 LikeCoin 數量填寫落「 存入金額」呢一欄然後按「存款」,系統會話你知等待中之類。

正當我連等待中嗰個圖都未 cap 得切,就收到入帳通知,快到變態。

你亦會發現響帳戶果度嘅 LikeCoin 一欄多咗啲數字,就係你入咗嘅 LikeCoin 數量同埋大概等同幾多港幣,你可以按下面「交易/提存紀錄」睇返哂入帳嘅詳情。但係未完傢,你仲要交易先至可以將 LikeCoin 變返港幣。

有唔係太熟電腦嘅朋友會問如果整唔見交易完成果版,點樣可以搵返個 Transaction Hash?你可以登入 like.co,響主頁右上角按自己嘅 LikeCoin ID,再按交易紀綠,搵返 myethshop 呢個 id 紀錄就會出現返,唔駛擔心。

第二步:賣出 LikeCoin 兌換成港幣

按主選單上面嘅「交易」,再按左手邊嘅下拉選單選擇 LIKE/HKD,就會睇到「購買」同「出售」價,同埋有市價同限價盤。依傢我哋要賣 LikeCoin 就選擇「出售」。基本上市價果個大數字係會不斷彈跳,o岩價嘅,響「數量」果度輸入你要賣嘅 LikeCoin 數量,再按「下單」就可以。依傢張圖顯示嘅係「市價盤」嘅情況,所以「價格」果一欄你係無得填任何數目字落去,但如果你按「限價盤」,「價格」果一欄就可以俾你任意填寫數字,你按完「下單」之後市況到達心儀價位,系統就會自動執行指令幫你以好價賣出。為咗確認你心意堅決,會再有一個 pop up 彈出黎問你「www.myethshop.com says 確定交易?」,按「OK」就可以。

第三步:提取港幣

然後會出現呢個畫面,亦都代表你嘅 LikeCoin 經已正式兌換返做港幣啦!按「提取HKD」。

或者去主選單嘅帳戶度搵返港幣,按「提款」。

會出現 提取HKD 畫面,你需要按「新增銀行戶口」加入你嘅銀行戶口。

銀行「戶口持有人名稱」 需要同你做 KYC 個名完全相同,故此唔駛填亦無得填。響「銀行名稱」嘅下拉選單揀返你間銀行,填返「戶口號碼」,按「確定」就加咗。呢個步驟你填乜就係乜,MyEthShop 無責任亦無權去銀行攞資料幫你做核實,所以唔好填錯。

返去 提取HKD 畫面,輸入要提取嘅港幣數量,輸入手機嘅「雙重認證代碼」,再按「提取」。

HKD 確認提取 畫面繼續按「確定」

HKD 成功提取 畫面出現了。

同時你嘅 e-mail 亦會收到提示,咁就唔怕有人亂咁轉走你啲錢啦。

你可以按「帳戶」內 HKD 的「交易/ 提存紀錄」查看狀態。如果由「Pending」轉為「Success」,即係代表啲港幣經已成功入咗戶口啦~

亦會收到電郵通知。

可能因為平日都賣慣 ETH 嘅關係,將 LikeCoin 存入 MyEthShop 帳戶即係第一步我只係用咗五分鐘,再加上決斷英明,即買即賣完成第二同第三步的話,辦公時間內唔駛一個鐘就可以到帳。上面兩封電郵「你的MyEthShop帳號剛提出提要求」到「提款到銀行戶口成功通知」(提款到銀行呢封電郵原本係無傢,我俾 feedback 佢哋之後加返,真係有聽取用家心聲)中間相隔只係23分鐘,實在係快到癲癲哋,好適合繁忙香港人嘅節奏。我呢一次可能係因為未有人咁快知道可以交易 LikeCoin 佢哋想測試流程而得到特別處理,但總括而言 MyEthShop 真係好鬼快手,絕對係既方便又或者想急速套現嘅最佳選擇。

再補充返以上嘅步驟響手機一樣可以做得到,唔駛一定用桌面電腦。據聞遲啲 MyEthShop 會出自己嘅手機 App,到時就更加方便啦。

如果你響兌換嘅時候有乜嘢問題,歡迎留言交流一下,因為我經已盡量將啲步驟拆細希望講得清楚啲。當然你亦都可以 Facebook message MyEthShop 等佢哋解答啦。到最後講多次如果你要申請 MyEthShop 戶口嘅話請用我嘅連結或輸入推薦碼 D36C6C 同埋幫我按讚,等我可以寫更多香港兌幣教學,讓大家都有所得益。

如果你喜歡我的文字,請幫忙按 5 次 LikeButton 化讚為賞,回饋創作!請登記 LikeCoin ID,登入後你不需要付出任何金錢,只需要按 5 次我就會得到好處,感謝!

--

--

Daisy

由於 Medium 的中文使用環境並不是友善,除馬雅曆及人類設計主題外,其餘大部份文章經已搬回主網站 https://DaisyMarisFung.com。而 LikeCoin 相關中文文章則集中於 Matters https://matters.news/@daisy 發佈,敬請關注。